Prozorro. Завод Укрзалізниці за 17 млн закупить щебінь з маржою у чверть ціни тендеру (Наші Гроші)

6 грудня ПрАТ «Коростенський завод залізобетонних шпал» уклав договір з ТОВ «Укртранс Термінал» на поставку щебню на  17,41 млн гривень.

Про це повідомляється у системі «Прозорро».

Початково найбільш економічно вигідну пропозицію запропонувало ТОВ «ТДТ Стоун» – вполовину менше очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак надалі компанія відмовилася від підписання договору через те, що помилково вказала тендерну ставку. Наступна компанія ТОВ «Нерудком» запропонувала знижку у 30%, однак потім відмовилася від підписання договору через «технічні причини». В результаті Замовник підписав договір з ТОВ «Укртранс Термінал», яке вказало ціну на 22% нижче очікуваної вартості предмета закупівлі.

Згідно із специфікацією до договору, ціна за одну тонну щебню фракції 5-10 мм становить 282 грн, а фракції 10-20 мм – 273 грн/т (тут і далі всі ціни з ПДВ).

Якщо перевести тони в кубометри, виходить, що щебінь фракції 5-10 мм коштує 381 грн/м3, а фракції 10-20 мм – 371 грн/м3. Згідно з моніторингом цін будівельних матеріалів укравтодорівського інституту ДерждорНДІ, у листопаді в Житомирській області ціни на щебінь були найнижчими по всій Україні – відповідно 290 грн/м3 і 284 грн/м3 із доставкою до регіону у випадку потреби. Різниця між тендерною ціною «Укртранс-терміналу» та ціною з моніторингу становить близько 24% (87-91 грн з одного кубометра). Якщо врахувати загальні обсяги закупленої продукції, то виходить, що різниця у ціні в залежності від фракції становить 1,91 млн на щебні 5-10 мм  та 3,73 млн на щебні 10-20 мм, або  5,64 млн гривень загалом.

При цьому інші житомирські замовники купували щебінь відповідно до моніторингових цін. Наприклад, КП «Житомирводоканал» замовив 220 тонн щебеню фракції 10-20 мм за 299 грн/м3, що дешевше від пропозиції «Укртранс Терміналу» на 20%.

Керівником ТОВ «Укртранс Термінал» є Олег Залевський, а засновницею – Олена Новоселецька. Раніше компанія мала назву ТОВ «Сучасні покрівельні технології», а її засновниками були Віктор Керезь та Ігор Солод – чоловік головного спеціаліста Виконкому Коростенської міської ради Світлани Солод.

В.о. керівника ПрАТ «Коростенський завод залізобетонних шпал» є Василь Куницький, а засновником – ПАТ «Українська залізниця».

Джерело: Наші Гроші

Поширити: