Prozorro. Син дипломата отримає 6,5 млн на рекламу урядової програми «Енергодім» для ОСББ (Наші гроші)

ДУ «Фонд енергоефективності» 30 листопада за результатами тендеру замовила ТОВ «Юніверсал Маккенн Медіа» рекламних послуг на 6,49 млн грн.

Про це повідомляється у системі «Прозорро».

До 15 лютого 2021 року на телебаченні та в інтернеті проведуть рекламну кампанію програми «Енергодім», яка передбачає часткове відшкодування витрат на заходи з енергоефективності в багатоквартирних будинках. Йдеться про модернізацію систем опалення, утеплення, заміну вікон і дверей. Першим 500 ОСББ відшкодують 60-70% витрат на матеріали, обладнання і роботи, а решті – 40-50% залежно від пакету.

У грудні виконавець розмістить п’ять відеороликів замовника на таких українських телеканалах: ICTV, Інтер, Новий, СТБ, Україна, 1+1, Мега, НТН, К1, НЛО-ТВ, Ентер-фільм, Піксель, Індиго TV, М1, Сонце, К2, ОЦЕ, 24 канал, ZOOM, М2. Два відеоролики будуть довжиною 30 секунд і три – 15 секунд. Загальний попередній обсяг замовлення становить 683 пункти рейтингу для цільової аудиторії EqTRP по 3 317-12 651 грн.

Найбільша сума в 1,14 млн грн. припадає на рекламу на телеканалі СТБ Віктора Пінчука по 11 022 грн. А найдорожчим виявилось розміщення на його ж Новому по 12 651 грн.

Рекламу в інтернеті розміщуватимуть протягом усієї кампанії через канали комунікації Google search, Google Display Network, Facebook+Instagram, DV360, MGID і Phoenix. Вона має підняти кількість відвідувань сайту програми та звернень до чат-боту в месенджері Viber. Загальний попередній обсяг замовлення складає 500 тис кліків по 1,20-3,58 грн.

Найбільша сума у 347 тис грн. припадає на найдешевшу рекламу через DV360 по 1,20 грн. за клік. А найдорожчою виявилась реклама через Google search по 3,58 грн. за клік.

Вартість договору на 12% нижча від очікуваної вартості закупівлі у 7,38 млн грн.

Тендерна документація вимагала підтвердити, що у 2018 та/або 2019 та/або 2020 роках  учасник витратив понад 3,00 млн грн. на розміщення реклами в інтернеті для одного клієнта. У тому числі не менше 50% суми – на контекстну рекламу з оплатою за клік.

Єдиним конкурентом було столичне ТОВ «Медіа Скоуп Глобал», яке належить Андрію Кроленку та ТОВ «РКЛМ» Катерини Клименко. Під час торгів суперник запропонував на 15% нижчу ціну, а потім відмовився підписувати договір, тому замовник його відхилив.

Директором столичної «Юніверсал Маккенн Медіа» є Анна Братко, а засновником – ТОВ «Разом Ком’юнікейшнз». Останнє належить Максиму Хандогію і кіпрській «Анез Венчерз Лімітед» британця Роберта Майкла Нобла, а керує ним Арман Маткулов.

Максим Володимирович Хандогій – син українського дипломата Володимира Хандогія, який у 2010-2014 роках був послом України у Великій Британії, а в березні-жовтні 2009 року виконував обов’язки міністра закордонних справ в уряді Юлії Тимошенко. Зараз Володимир Хандогій відомий як позаштатний радник з питань розвитку дипломатичної служби міністра закордонних справ Дмитра Кулеби в уряді Дениса Шмигаля.

Фірма «Разом Ком’юнікейшнз» також є засновником ТОВ «Хавас Медіа Україна». Колись останнє було зареєстроване в одному бізнес-центрі по вул. Пимоненка, 13 із громадською спілкою «Українська коаліція цифрової реклами», куди входить ТОВ «Хавас Ворлдвайд Діджитал Київ» Дениса Логвиненка і вищезгаданої фірми «РКЛМ» Катерини Клименко.

Раніше з 2019 року переможець виграв два підряди АТ «Укрпошта» на 11,11 млн грн.

Джерело: Наші гроші

Поширити: