У листопаді електронні майданчики-члени Асоціації забезпечили близько 70% доходів на Прозорро.Продажі

У листопаді дохід на Прозорро.Продажі склав майже 840 млн грн. І більшу його частину забезпечили переможці, яких привели та підготували авторизовані електронні майданчики-члени Асоціації «Біржові та електронні майданчики».

fb post ass 02 12 20 - У листопаді електронні майданчики-члени Асоціації забезпечили близько 70% доходів на Прозорро.Продажі

Третину доходу принесли  переможці, котрі працювали через маркетплейс Української універсальної біржі. У грошовому еквіваленті сума сягнула більше 262 млн грн.

Серед трійки лідерів також члени Асоціації: майданчики ПП «Тендер онлайн», який охоплює 14,4% ринку, ТОВ «Національна електронна біржа» – понад 11% ринку та ТОВ «Держзакупівлі.Онлайн» – понад 5%.

«Загалом у листопаді електронні майданчики-члени Асоціації забезпечили близько 70% доходу на Прозорро.Продажі. І цим вони вкотре підтвердили свою професійність та відповідальність у роботі. Так же успішно наші маркетплейси допомагають заводити лоти організаторам. Наприклад, майданчик Української універсальної біржі тут також залишається беззаперечним лідером, охопивши майже 40% ринку», – підсумовує директор Асоціації «Біржові та електронні майданчики» Олег Падалка.

Загалом за 11 місяців 2020-го на Прозорро.Продажі відбулося майже 14 тисяч аукціонів, в яких взяло участь близько 9 тисяч інвесторів. Вони сплатять до бюджетів різних рівнів понад 9,6 млрд грн.

Поширити: