Чи створить держава штучного монополіста з регулювання товарних ринків?

 У середу, 17 січня 2018 року, відбувся круглий стіл «Чому товарним ринкам потрібні нові фінансові інструменти», організований Національною комісією з цінних паперів  та фондового ринку з метою донесення інформації про головні засади ПЗУ 7055 «Про ринки капіталу та регульовані ринки».

 Нажаль, Круг стіл пройшов, фактично, за формою лекції з боку спікерів щодо необхідності прийняття ПЗУ 7055 з метою надання можливості суб’єктам товарних ринків використовувати деривативи (зауважимо, що цьому ніщо сьогодні не заважає), регулювання НКЦПФР товарних організованих ринків та висловлення думку щодо створення єдиної універсальної біржі в Україні та Центрального контрагента, які б були складовою одного холдингу, мажоритарна частка в якому би належала державі.

 «Ми спостерігаємо чергові наміри створити в державі штучного монополіста, який матиме можливість регулювати та опосередковано впливати на організований товарний ринок, що несе за собою дуже високі ризики, в т.ч. макроекономічні.» – зазначив директор Асоціації «Біржові та електронні майданчики», Олег Падалка.

 «Учасники товарного ринку виступають проти норм, цього ПЗУ, які надають необмежені або ж приховані  повноваження НКЦПФР. Саме ці повноваження зможуть потім використовуватися владою як важель впливу, в т.ч. корупційного, на організований товарний ринок в Україні. Ми знову можемо спостерігати як під гучними, начеб то прозорими, гаслами намагаються створити державного монстра. Україна вже проходила цей невдалий шлях з Тендерною палатою, ДП «СЕТАМ», діяльність яких засуджується як українською так і міжнародною спільнотою. Тому і зараз учасники ринку будуть проти створення нових корупційних механізмів.» – завершив Олег Падалка.

АБЕМ. Точка зору щодо ПЗУ 7055

Поширити: